Een traject voor vrouwen die weten wat ze willen, maar steeds vastlopen in het hoe. We bouwen rustig op, stap voor stap. Zodat het ook blijft.
Je hebt al van alles geprobeerd. Misschien meerdere keren. Je weet wat je moet doen, maar het lukt gewoon niet om het vol te houden. Niet omdat je het niet wil. Maar omdat het steeds te veel is tegelijk.
Dit traject is er voor vrouwen die klaar zijn om te beginnen bij het begin. Niet met een streng plan, maar met één kleine stap per week. Persoonlijk begeleid, in jouw tempo.
Elke week ontvang je een persoonlijk bericht van mij. Je focus, je to-do en je opdracht voor die week. Niet meer, niet minder. Dat is bewust.
In het weekend staat het check-in formulier voor je klaar in de app. Zo houd ik bij hoe het gaat en kan ik bijsturen waar nodig.
Elke week hebben we een korte 1-op-1 call. Voor vragen, aanmoediging en alles daartussenin.
Elke fase heeft een eigen doel. Eerst leggen we de basis, daarna bouwen we erop verder.
De eerste vier weken draaien om bewustwording en de basis leggen. We beginnen niet met alles tegelijk, maar met één ding per week dat jij kunt inpassen in jouw leven.
Hoe eet je nu? Hoeveel beweeg je? Wat zijn je patronen? Vanuit dat startpunt voegen we stap voor stap een gewoonte toe. Een bewegingsmoment. Een vaste maaltijd. Inzicht in je voeding. Zonder te overweldigen.
In de tweede fase bouw je verder op wat werkt. Je hebt een basis gelegd. Nu leren we wat er nodig is om het ook vol te houden als het een keer tegenzit.
We verdiepen, optimaliseren en stomen je klaar om zelfstandig verder te gaan. Na 8 weken heb je niet alleen andere gewoontes, maar ook de mentaliteit om ze te houden.
Na het traject is doorstromen naar de doorlopende coaching altijd een optie, als je dat wilt.
"Voor ik begon met coaching had ik moeite met structuur vinden en viel ik vaak terug in een alles of niets mindset. Door de begeleiding van Fit met Fie leer ik nu stap voor stap een routine opbouwen die echt bij mij past. De coaching voelt persoonlijk en toegankelijk en vooral de check-ins en belmomenten helpen me om stil te staan bij wat goed gaat en waar ik nog kan groeien. Wat ik fijn vind is dat je veel ruimte krijgt om het traject op jouw manier in te vullen, waardoor het haalbaar en prettig blijft."
"Voordat ik begon met coaching bleef ik steeds opnieuw beginnen op maandag en was ik niet blij met mezelf. Wat dit traject me vooral oplevert is een veel sterkere mindset en motivatie om echt door te pakken. De begeleiding voelt persoonlijk en laagdrempelig, waardoor je je snel op je gemak voelt. Vooral het contact, de check-ins en het schema geven me veel houvast en structuur. Wat ik fijn vind aan Fit met Fie is dat je een stok achter de deur hebt zonder veroordeeld of bekritiseerd te worden."
Nee, helemaal niet. We beginnen altijd op jouw niveau. Of je nu nooit sport of al een tijdje loopt, we bouwen het op in een tempo dat bij jou past.
Dan passen we het aan. Flexibiliteit is juist iets wat je leert in dit traject. Het leven gaat door, en dat hoeft geen reden te zijn om alles los te laten.
Ja, alles verloopt online. De wekelijkse calls zijn via video en het contact, je schema en de check-ins lopen via de app. Zo kun je meedoen vanuit waar je ook bent.
Je gaat zelfstandig verder met alles wat je hebt geleerd. Wil je toch nog wat langer begeleiding? Dan is doorstromen naar de doorlopende coaching altijd een optie.
Dat bespreken we in de gratis kennismakingscall. Afhankelijk van de beschikbaarheid prikken we samen een startdatum die voor jou werkt.
Begin met een gratis kennismakingsgesprek. Geen verplichtingen, geen verkoopverhaal. Gewoon kijken of het past.